نزد من بیـــــــا مراچشم انتظار مگـــــــــذار.....

منو اون

آنقدرفاصله های میان ما زیاد است که دیدنت مانند روشن کردن کبریت درباد سخت است.

نمی توانم از عشقم برایت بگویم،این است داستان من .آوازی عاشقانه خواهم خواند

تنها برای تو گرچه هزاران فرسنگ دوری اما این احساس نیرومند است نزد من بیا

مراچشم انتظار مگذار.شبی دیگر بی تو اینجا باشم دیوانه خواهم شد

دیگری نیست هیچ کس دیگری نیست هیچ عشق دیگری نمی تواند جای تورا بگیردیابا زیبایی تو برابری کند 

همچنان خواهم خواند تا روزی که تورا با آواز عاشقانه ام افسون کنم،

این لحظه کجایی عشـــــــــــــــــق من؟

من تورا اینجا میخواهم ، قلب مرا که می تپد وبه نرمی زمرمه می کند دریاب

 تورا نزد خود می خواهم نزد من بیا

مرا چشم انتظار مگذار.......

 



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت9:09---2 آذر 1392
سلام میترا جون بخاطر متن زیبات بهت تبریک میگم اگر میشه به منم سر بزن تبادل لینک هم در خدمتم

لاله
ساعت9:06---2 آذر 1392
سلام میترای عزیز وب قشنگی داری عزیز


عشق من عاشقم باش
ساعت23:46---30 آبان 1392
سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی.وبلاگه زیبایی داری تبریک میگم. اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن و بهو خبر بده ممنون
پاسخ:سلام خواهش میکنم ممنون لطف داری.باشه من لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,ساعت9:13توسط میترا | |